1/11/11

7

Free spirit και sykaki νομίζω μου δώσατε το ίδιο βραβείο [ή απλά δε μπορώ να σκεφτώ 14 πράγματα για μένα οπότε θα πω 7 :Ρ] σας ευχαριστώ anyway
το λοιπόν:

1. Κρατάω πολλά μέσα μου και υπάρχει κίνδυνος έκρηξης

2. Είμαι αριστερόχειρ and proud of it!

3. Όταν ήμουν πιτσιρίκα μ'άρεσε να κάνω πολύ μακρινές βόλτες σε σημείο να κινδυνεύω να χαθώ, τώρα χάνομαι χωρίς να προσπαθήσω

4. Όταν με πιάνουν οι μαύρες μου κάνω ταβανοσκόπηση και σκέφτομαι με τις ώρες

5. Είμαι παράξενη και δύσκολα βρίσκω αυτό που θέλω, δεδομένου του ότι έχω αποφασίσει τι ακριβώς θέλω

6. Κλαίω πολύ δύσκολα από στεναχώρια, συνήθως κλαίω απ'τα νεύρα μου όταν δεν μπορώ να κάνω τον άλλο να καταλάβει τι θέλω να πω, και είμαι πολύ νευρική.

7. Πολύ σπάνια ξεγράφω ανθρώπους αλλά όταν το κάνω είναι οριστικό

Αυτά τα ολίγα
τώρα θα δώσω κι εγώ το βραβείο στους: SallyΒluesmartulaπνευμαStardustiax+1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου